Stein-Viggo Grenersen

Produkt og markedssjef, Episerver Norge

Stein-Viggo Grenersen

B2B e-handel - Hvor vanskelig kan det være...

Det er mye å skjemmes av der ute og løsninger vi er vant med som private konsumenter er nesten totalt fraværende innen B2B. Ja, vi vet B2B e-handel har utfordringer B2C ikke har med pris og rabattstruktur, enhet og forpakning, logistikkhåndtering med x antall leveringsadresser mm, men det er jo ingen unnskyldning for å ha dårlige løsninger? Episerver presenterer sitt konsept for Experience Driven Commerce (opplevelsesbasert e-handel) hvor B2B bedrifter kan ta i bruk moderne markedsføring som personalisering og marketing automation samtidig som man gjennom en robust og tilpasningsdyktig plattform kan understøtte interne prosesser og back-end systemer. Seansen passer for deg som jobber med B2B og ønsker inspirasjon og gode eksempler på hvordan du kan øke omsetningen i nettbutikken og forbedre marginer gjennom økt grad av selvbetjening.

Stein-Viggo har jobbet med Episerver siden 2005 og har de siste årene jobbet med å utvikle tjenester for personalisering og marketing automation.

Han vil fortelle og vise hvordan du øker gjenomsnitlig ordreverdi (AOV), konverteringsrate og «automatisk» kan gjøre kryssalg, oppsalg og mer-salg med bruk av maskinlæring og kunstig intelligens.

Les mer om Episerver